Imperium Fatosianum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Imperium Fatosianum

Het forum van de Senaat en het volk van Fathos
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fathos op Graspop

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Caesar Augustus
Pater Patriae
Pater Patriae
Caesar Augustus


Aantal berichten : 556
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fathos

Fathos op Graspop Empty
BerichtOnderwerp: Fathos op Graspop   Fathos op Graspop Icon_minitimezo maa 04, 2012 8:15 pm

Geachte leden,

Omdat een aantal leden naar Graspop gaan lijkt het ons leuk om als Fathos te gaan. Dit heeft meerdere voordelen, bijvoorbeeld 40% korting voor iedereen in de trein. Verder zal er op deze manier geen tekort of overschot ontstaan aan tenten, kunnen we samen het gewicht verdelen, et cetera.

Wat wij daar echter voor nodig hebben is genoeg deelnemers, het liefst met een tent of met een NS voordeelabonnement. Of beide, dat is helemaal mooi natuurlijk. Om het door te laten gaan hopen we toch minstens op een stuk of 4 personen die mee gaan. Hetzij voor de gezelligheid, hetzij voor de muziek. Het festival zelf is van 22 tot 24 juni, maar zo mogelijk willen we donderdag 21 juni al vertrekken om de tenten en dergelijke op te zetten.

Ga je mee voor de muziek dan willen we wel graag weten welke bands je perse wilt zien, of welke perse niet. We kunnen niet garanderen of we met z’n allen naar die bands kunnen gaan, maar het is natuurlijk gezellig als je met meerdere mensen die je kent kunt staan moshen!

Betreffende de kosten kunnen we nog niet bijzonder veel zeggen, maar men moet uit gaan van een ruime schatting van 350 euro. Aangezien we met de trein gaan voor alle niet-studenten 25 tot 30 euro aan reiskosten vanaf Hoorn Centraal, we gaan hier uit van 40% korting. Het ticket kost 150 euro, exclusief servicekosten. Voor eten en drinken raden we mensen aan om toch rekening te houden met zo’n 100 tot 150 euro minstens, al kan je het zo duur maken als je zelf wilt.

Interesse? Meld je aan door een mail te sturen naar info@fathos.nl met daarin je eigen naam, eventueel je Fathos naam en je leeftijd. Mocht het niet lukken om er een officieel evenement van te maken dan kunnen we alsnog met elkaar op stap gaan, maar als het officieel evenement zouden we wellicht een beetje financiering van het Rijk kunnen krijgen.

Gegroet,
Augustus
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fathos.nl
Hosta Orbis
Moderator
Moderator
Hosta Orbis


Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoorn

Fathos op Graspop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fathos op Graspop   Fathos op Graspop Icon_minitimezo maa 04, 2012 8:17 pm

Ik wil er heel graag heen maar ik kan niet ):
Terug naar boven Ga naar beneden
Septimus Macer
Praetor
Praetor
Septimus Macer


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 22-02-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hoorn

Fathos op Graspop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fathos op Graspop   Fathos op Graspop Icon_minitimewo apr 18, 2012 7:22 am

Ik heb mijn kaartje binnen met bewijs van bestelling van muntjes, dus ja ik ga mee.
Ik heb een tent en een studentenreisproduct op mijn OV.
In de tent kunnen 2 personen liggen.

Wie nog meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?msearch=sanderkoen
Lucius Lemuria
Praefectus
Praefectus
Lucius Lemuria


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 28-08-10
Leeftijd : 32

Fathos op Graspop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fathos op Graspop   Fathos op Graspop Icon_minitimedo apr 19, 2012 6:39 pm

Ik ga waarschijnlijk naar Graspop, maar het is nog niet 100 procent zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fathos op Graspop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fathos op Graspop   Fathos op Graspop Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fathos op Graspop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vereniging Fathos
» Uitjes met Fathos
» Fathos op Facebook
» Fathos op Steam
» Fathos activiteiten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Imperium Fatosianum :: Fathos :: De Vereniging-
Ga naar: