Imperium Fatosianum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Imperium Fatosianum

Het forum van de Senaat en het volk van Fathos
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jouw laatste avondmaal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Caesar Augustus
Pater Patriae
Pater Patriae
Caesar Augustus


Aantal berichten : 556
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fathos

Jouw laatste avondmaal Empty
BerichtOnderwerp: Jouw laatste avondmaal   Jouw laatste avondmaal Icon_minitimeza jan 28, 2012 12:56 pm

Vrolijk idee, niet?

Maar afgezien van dat, beeld je het volgende in. Je bent (onterecht, natuurlijk) veroordeeld tot de doodstraf, je verzoek op gratie is afgewezen en overmorgen zal je de zon niet meer op zien komen door dat kleine raampje in je cel. Het is triest, maar er is nog een positief iets: je laatste avondmaal. Je kan alles krijgen wat je maar wilt, dus wat zou jij het liefst eten en drinken?

Zelf zou ik denk ik gaan voor een lekker bord met.. zuurkool! Jawel, zuurkool. Veel mensen walgen ervan maar ik vind het echt heerlijk, mits op de juiste moment bereid. Zuurkool met aardappelen en spekjes er doorheen, met een beetje ananassap en uiteraard peper en zout. En natuurlijk een Hema-worst ernaast, welke het geheel extra lekker maakt. Nom nom nom!

Maar voor ik ga smikkelen neem ik denk ik eerst een lekker bord met macaroni, hammetjes en kaas. Veel kaas en ham. Als toetje een lekkere verzameling aan fruit als een appel, een peer, sinaasappel, mandarijntje, dat soort dingen. Als drinken natuurlijk een goede fles wijn, want face it: morgen ben je toch dood, dus dan mag het.

Maar, dat ben ik. Wat zouden jullie doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fathos.nl
Hosta Orbis
Moderator
Moderator
Hosta Orbis


Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoorn

Jouw laatste avondmaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw laatste avondmaal   Jouw laatste avondmaal Icon_minitimeza jan 28, 2012 1:35 pm

Hmm, eten. Laat ik nou net honger hebben x'D

Nouja, iig geen zuurkool want daar word ik misselijk van ._.
Ik denk dat ik vooral heel veel vlees zou willen eten :3 Vlees <3

Ik denk dat ik begin met iets wat ik een keer in een restaurant heb gehad, dat was lekker Very Happy Het was een soort warme room met champignons en gesmolten kaas eroverheen :3 Dat was lekker Very Happy
En daarna wil ik een biefstuk (rood Very Happy) met lekkere saus en sla ofzoiets :3
En als toetje een heeeel groot ijsje met chocoladesaus Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucius Lemuria
Praefectus
Praefectus
Lucius Lemuria


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 28-08-10
Leeftijd : 32

Jouw laatste avondmaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw laatste avondmaal   Jouw laatste avondmaal Icon_minitimema feb 20, 2012 6:57 pm

Hmmm, misschien van alle lekker dingen een klein beetje

Een klein bordje Paëlla, een klein bordje spaghettie, wat chinese toestanden, een beetje lekker vissoep, tomatensoep met balletjes, haaienvinnensoep.
Een Bickey Wrap en eigenlijk nog een hele hoop

En als dessert pannenkoeken met ijs, slagroom en warme chocoladesaus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jouw laatste avondmaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw laatste avondmaal   Jouw laatste avondmaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jouw laatste avondmaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een woord maken met de laatste letter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Imperium Fatosianum :: Urbanus :: Het Badhuis-
Ga naar: