Imperium Fatosianum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Imperium Fatosianum

Het forum van de Senaat en het volk van Fathos
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het grote concerten/festival-topic

Ga naar beneden 
+2
Caesar Augustus
Hosta Orbis
6 plaatsers
AuteurBericht
Hosta Orbis
Moderator
Moderator
Hosta Orbis


Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoorn

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimewo okt 19, 2011 5:04 pm

Omdat ik zag dat er nog geen concerten/festivaltopic was, vond ik dat ik daar wat aan moest doen :3

Ik ben iig vorig jaar naar Bevrijdingspop in Haarlem geweest, naar Dokk'em Open Air en Delta Loyd Open Air (Als VIP ^^ Alleen kwamen we te laat voor het gratis eten omdat we aan de andere kant van Scheveningen waren gedropt door de bus Sad)

Ik ga in november naar Machine Head in de 013, en ik wil in de zomervakantie naar Sziget (Zevendaags festival in Hongarije ^^) gaan (: Ook ga ik waarschijnlijk weer naar Bevrijdingspop in Haarlem ^^

Dus, waar zijn jullie al heen geweest, of gaan jullie heen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar Augustus
Pater Patriae
Pater Patriae
Caesar Augustus


Aantal berichten : 556
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fathos

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimewo okt 19, 2011 5:18 pm

Vorig jaar als in Fathos jaar? In dat geval ben ik vorig jaar naar Sonata Arctica in Haarlem en Iron Maiden in Arnhem geweest, beide waren echt geweldige concerten. Verder wil ik eigenlijk nog naar Volbeat, maar me pa zou de kaartjes regelen wat ie nog niet gedaan heeft.. dus dat gaat prob niet door.

Uiteraard wil ik volgend jaar naar Graspop Metal Meeting, mits er goeie bands komen. Maar daar ga ik maar even van uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fathos.nl
Lucius Lemuria
Praefectus
Praefectus
Lucius Lemuria


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 28-08-10
Leeftijd : 32

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimewo okt 19, 2011 6:19 pm

In 2011 ben ik tot nu toch nog maar enkel naar Graspop Metal Meeting geweest. Maar over 2 weekjes ga ik lekker naar Iced Earth gaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gnaea Planca
Eques
Eques
Gnaea Planca


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 10-07-11

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimewo okt 19, 2011 8:03 pm

Concert van Within Temptation in de 013 (nja, eig was het een fandag met miniconcert :3) En Reuring Cityslamgeval met Only Seven Left, Lange Frans, Jacqueline Govaert en nog iemand. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucius Guido
Consul
Consul
Lucius Guido


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 10-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimewo okt 19, 2011 9:21 pm

Graspop Metal Meeting (Representing 4 years), Sonata Arctica, Danger (electro DJ), ik ga nog naar Skrillex..
Enn.. ff nadenken.. (Checked concertkaartjes) Ohyeh, Rogers Waters' The Wall in Arnhem!!! <3 (Dat optreden was echt het meest geniale ooit!) En nog een keertje Blind Guardian..
Alleen geen geld om naar In Flames toe te gaan.. ='[ (/mode:cry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar Augustus
Pater Patriae
Pater Patriae
Caesar Augustus


Aantal berichten : 556
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fathos

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimewo okt 26, 2011 10:22 am

Zoals het er nu uit ziet ga ik naar Whitesnake en Marillion binnenkort ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fathos.nl
Lucius Guido
Consul
Consul
Lucius Guido


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 10-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimeza nov 05, 2011 3:46 am

Oh het plan bestaat voor BOOM festival... Razz
Portugal, een week lang, een stel hippies bij elkaar... en heerlijk weer (In de woestijn aan een meer, fuckyeah!)
met een van de meer awesome chicks die ik ken!
Hopelijk genoeg geld hebbende om ook weer naar graspop te gaan én nog een een week of 2 naar zweden... =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar Augustus
Pater Patriae
Pater Patriae
Caesar Augustus


Aantal berichten : 556
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fathos

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimevr dec 16, 2011 8:10 pm

Graspop, ik kom er vrijwel zeker aan! En ik denk dat ik ook naar Seether en ToaD ga..

Daarnaast was Volbeat echt een prachtconcert, vooral omdat ik vooraan stond ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fathos.nl
Hosta Orbis
Moderator
Moderator
Hosta Orbis


Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoorn

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimevr dec 16, 2011 9:18 pm

Bij Machine Head stond ik ook vooraan Very Happy Alleen werd ik nogal verplettert door moshende mensen x'D

Ik ga sowieso naar ToaD, en misschien ook nog naar Seether (:
En ik heb ook al tickets voor Sziget \o/
Terug naar boven Ga naar beneden
Hosta Orbis
Moderator
Moderator
Hosta Orbis


Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoorn

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimema feb 27, 2012 3:44 pm

Bah, theory of a deadman is gecancelled D: Niet leuk Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar Augustus
Pater Patriae
Pater Patriae
Caesar Augustus


Aantal berichten : 556
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fathos

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimezo maa 04, 2012 3:18 pm

Nee, zeker niet. Ik kan niet wachten op Graspop! Wie gaat er mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fathos.nl
Lucius Lemuria
Praefectus
Praefectus
Lucius Lemuria


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 28-08-10
Leeftijd : 32

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimezo maa 04, 2012 3:38 pm

Caesar Augustus schreef:
Nee, zeker niet. Ik kan niet wachten op Graspop! Wie gaat er mee?

Ik, hoewel ik geen héél klein beetje kan lachen met hun laatste headliner...

Hopelijk komen er nog héél wat goeie groepen om dat goed te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar Augustus
Pater Patriae
Pater Patriae
Caesar Augustus


Aantal berichten : 556
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fathos

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimezo maa 04, 2012 3:41 pm

Mank Biscuitje vond ik ook erg teleurstellend om te zien verschijnen als headliner, maar het is niet anders. Ik vind het jammer dat er redelijk wat bands op zondag zijn die ik wel wil zien, maar ik zal het schema verder af moeten wachten. Nu zowel Maiden als Alice Cooper samen in Amerika zitten tijdens Graspop hoop ik maar op Judas Priest of Sonata Arctica.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fathos.nl
Lucius Lemuria
Praefectus
Praefectus
Lucius Lemuria


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 28-08-10
Leeftijd : 32

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimezo maa 04, 2012 3:56 pm

Caesar Augustus schreef:
Mank Biscuitje vond ik ook erg teleurstellend om te zien verschijnen als headliner, maar het is niet anders. Ik vind het jammer dat er redelijk wat bands op zondag zijn die ik wel wil zien, maar ik zal het schema verder af moeten wachten. Nu zowel Maiden als Alice Cooper samen in Amerika zitten tijdens Graspop hoop ik maar op Judas Priest of Sonata Arctica.

Ik betwijfel dat Judas Priest nogmaals zal komen aangezien ze vorig jaar nog maar gekomen zijn.
Sonata Arctica is ook een twijfelgeval aangezien ik net zie dat ze in april al een naar een "festival" komen in België. Aan de andere kant is het weekend van graspop wel vrij om hun tourkalender

(Judas Priest heeft dan ook nog niks geplant, dus wie weet Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
Hosta Orbis
Moderator
Moderator
Hosta Orbis


Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoorn

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimezo maa 11, 2012 9:27 pm

ohja ik ga ook naar Pearl Jam 26 juni Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Septimus Macer
Praetor
Praetor
Septimus Macer


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 22-02-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hoorn

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimewo apr 11, 2012 6:03 pm

Ik kan aan jullie vertellen dat ik bij Stereo Outdoor ben geweest (bijna 3 jaar terug). Ik ben ook nog bij Beter Kom Je Niet Buiten geweest. Dat was een Hardcore/Terrorcore/Speedcore feest. Ik ga wel naar Graspop en ik verheug me er al op. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?msearch=sanderkoen
Caesar Augustus
Pater Patriae
Pater Patriae
Caesar Augustus


Aantal berichten : 556
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fathos

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimedo sep 13, 2012 12:42 pm

Nu een paar maanden na dato gun ik het mezelf om te zeggen dat Graspop een gigantisch groot succes was. Ik heb me er prima vermaakt met de twee anderen Fatosianen en volgend jaar ben ik er waarschijnlijk wel weer te vinden.

Verder heb ik in november twee concerten in de planning staan, van Sonata en Seether. Daarnaast ga ik misschien naar Sabaton binnenkort, als mijn financiën mij gunstig gestemd zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fathos.nl
Hosta Orbis
Moderator
Moderator
Hosta Orbis


Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoorn

Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitimedo sep 13, 2012 3:28 pm

Ik ga ook naar Seether Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het grote concerten/festival-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote concerten/festival-topic   Het grote concerten/festival-topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het grote concerten/festival-topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Imperium Fatosianum :: Urbanus :: Het Badhuis-
Ga naar: